
België
De uitdaging:
“De algemene retailregel zegt dat een winkelconcept om de 4 à 5 jaar vernieuwd moet worden”, vertelt Sophie Vandekerkhove, Coördinator business unit bij Proximus. “Renoveren is nodig, want anders blijven de winkels geen nieuwe klanten aantrekken. Dat was zo ten tijde van Belgacom en dat is het nog steeds. Voordat een samenwerking met BMP building services tot stand kwam, zaten er verschillende bedrijven in de running. Bovenop het financiële voorstel, waren de bewezen staat van dienst – 30 jaar bouwervaring – en verregaande flexibiliteit indrukwekkend.”
De oplossing:
“Het team is sterk in korte timings”, vertelt Sophie. “Ze doen er alles aan om de planning na te leven, ook hun onderaannemers zijn specifiek daarin getraind. Ze regelen goed wie met wie samenwerkt tijdens de verbouwing en iedereen is perfect op elkaar ingespeeld. Er zijn geen conflicten geweest en het mooie is dat hun contractors ook heel laat of juist heel vroeg aan de slag waren.”
Jouw project realiserenHet resultaat:
- Vernieuwing winkelconcept Proximus
- 50 winkels in 6 jaar
- Continu verbouwingen, ook ’s morgens vroeg of ’s avonds laat
Lees hier de volledige case of ontdek hoe we de Proximus Shop in Antwerpen op korte termijn opbouwden.
Download brochure